Hlavné informácie k nákupu + SÚŤAŽ + BONUSY:


Vážime si dôveru, ktorú ste k nám prejavili a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete u nás nakupovať informujeme vás o základných podmienkách vybavenia a doručenia objednávky. V záujme vašej spokojnosti doporučujeme prečítať celé obchodné podmienky.

 

PREDAJCA A PREVÁDZKOVATEĽ ESHOPU


 

■ EuroCoffee s.r.o.

( Slovenská pražiareň kávy 1996-2018. )

 

RÝCHLY ZÁKAZNÍCKY SERVIS:

RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

■ Telefónny kontakt pre ESHOP:

+421 940 221 745

( PO-PIA: 09:00 - 14:00 hod )

■ Telefónny kontakt pre VEĽKOOBCHOD:

+421 907 516 116

( PO-PIA: 09:00 - 14:00 hod )


■ Sídlo spoločnosti: Trnavská cesta č.813, 926 01 Sereď, Slovensko


■ Ičo: 45 950 938

DIČ: 2023176705
■ Ič DPH: SK 2023176705


■ Bankové spojenie: SK4275000000004016104355

 

■ Technický správca eshopu: Spol.FLEXSEO Ltd.

Právna odpovednosť texty: Spol.FLEXSEO Ltd.

■ Právna odpovednosť obrázky: Spol.FLEXSEO Ltd.

■ Bezpečnosť dát a ochrana osobných údajov: Prijatá smenica GDPR.

 

 

BONUSY KU OBJEDNÁVKE


Bonus č.1: NOVÁ SÚŤAŽ o 2x RELAX POBYT - Chalúpkovo Resort

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.07.2018 do 05.08.2018 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 1 € s DPH, sa svojím nákupom registruje do letnej súťaže o 2x relax pobyt v známom rezorte Chalúpkovo na liptove. Pobyt obsahuje: Prenájom rekreačnej chaty NATÁLIA s kapacitou 6 osôb / 3 dni / 2 noci.

 

■ Platnosť pobytu: 06.08.2018 - 17.12.2018.

■ Forma ceny: Darčeková poukážka.

Spôsob žrebovania: Na základe čísla elektronickej objednávky.

■ Vyhlásenie výsledkov za mesiac Júl 2018: 06.08.2018 ( Zverejnenie tu. )

■ Sponzor súťaže: EuroCoffee s.r.o.

 

 

Bonus č.2: DARČEK - Ku každej objednávke

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.07.2018 do 05.08.2018 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 1 € s DPH, získava hodnotný darček vo forme prekvapenia.

 

Bonus č.3: 10% ZĽAVA NA NÁKUP - Pri nákupe nad 30 €

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.07.2018 do 05.08.2018 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 30 € s DPH, získava zľavu z nákupu vo výške: 10%. ( Zľava sa vzťahuje aj na už zľavnené zakúpené produkty. )

 

Bonus č.4: DORUČENIE ZDARMA - Pri nákupe nad 30 €

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.07.2018 do 05.08.2018 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 30 € s DPH, získava dorčenie tovaru - ZDARMA.

 

 

REALIZÁCIA VAŠEJ OBJEDNÁVKY


Kupujúci a realizácia objednávky:

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

 

■ Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho

s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke,

s úmyslom kúpy tohto tovaru.

■ Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas

s týmito Obchodnými podmienkami.

■ Tieto Obchodné podmienky sú platné od 01.07.2018 do vydania nových Obchodných podmienok.

 

Realizácia vašej objednávky:

■ Kupujúci si vyberie tovar z ponuky internetového obchodu, vloží ho do košíka, vypíše kontaktné údaje a odošle

elektronickú objednávku ( tlačidlom Dokončiť objednávku ).

 

■ Po dokončení objednávky kupujúci obdrží potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru,

termínom odoslania a spôsobom platby. Predávajúci tovar odošle. Kupujúci zásielku preberie a skontroluje

či je všetko v poriadku.

■ V prípade reklamácie kupujúci postupuje podľa nižšie uvedených Obchodných podmienok.

■ Objednávka sa stáva platnou až v okamihu nášho prijatia a potvrdenia o prijatí vašej objednávky.

Potvrdenie o prijatí vašej objednávky je realizované elektronickou odpoveďou z textom správy: VYBAVUJE SA.

■ V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie :

 

a) Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho "nedá" objednať?

 

Napíšte nám prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami.

 

b) Nedostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru?

Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta).

Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.

 

c) Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka,

informujte nás prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

■ Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

■ Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

 

Predajné ceny tovaru:

■ Všetky ceny na www.coffeeveronia.sk sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané

poštovné a balné. Prevádzkovateľ obchodu je platcom DPH.

■ K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci

vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo

v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

 

 

Spôsoby realizácie platby za tovar:

■ Platiť za tovar môže kupujúci na DOBIERKU alebo PREVODOM NA ÚČET predávajúceho.

PLATBA BANKOVÝM PREVODOM - platba vopred na základe uvednených údajov:

 

Č.ú: SK 42 7500 0000 0040 1610 4355

Variabilný symbol: Číslo objednávky

Konštantný symbol: 0308

BIC: CEKOSKBX

Banka: ČSOB a.s.

 

PLATBA NA DOBIERKU – tento spôsob kupujúci zvolí vtedy, keď chce tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí.

DAŇOVÝ DOKLAD (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu v elektronickej podobe na uvedenú emailovú adresu.

 

Termín dodania vašej objednávky:

■ Akonáhle predávajúci obdrží objednávku, zašle kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí. Predávajúci zistí, či objednaný

tovar má na sklade.

 

V prípade, že tovar má na sklade, dopraví ho kupujúcemu v lehote 1 až 5 pracovných dní.

V prípade, že tovar na sklade nemá, predávajúci bude kupujúceho o tejto skutočnosti informovať do 24 hodín.

V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba dohodnutá individuálne s kupujúcim.

V obidvoch prípadoch bude kupujúci informovaný o presnom čase dodania tovaru.

 

■ Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

 

Spôsob a poplatok za doručenie tovaru:

 

■ Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru kuriérskou prepravnou službou.

■ Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru

na určené miesto.

■ Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru

skontrolovať neporušenosť zásielky.

■ Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.

Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.

■ Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim

od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

■ Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinenie prepravcom.

Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši

predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

 

■ Poplatok za doručenie tovaru:

 

Pri objednávke v hodnote do 30 € s DPH: 2,80 € s DPH /kuriér

Pri objednávke v hodnote nad 30 € s DPH: ZDARMA / kuriér

 

TOVAR EXPEDUJEME aj ČESKEJ REPUBLIKY !

 

■ Kupujúci je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať

predávajúceho prostredníctvom formulurára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

 

O postupe vybavenia reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať

najneskôr do troch pracovných dní od obdržania oznámenia.

 

V prípade, že je doručená zásielka viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte

na linke špedície: +421 940 221 745.

 

Atypické objednávky:

 

■ Atypické výrobky sa dajú objednať elektronicky len za týchto podmienok:


a) objednávku kupujúci odošle na email: objednavky@eurocoffee.sk
b) predávajúci vypočita kupujúcemu cenovú ponuku
b) platba za tovar: PLATBA PREDOM na bankový účet, podľa predávajúcim uvedených platobných údajov
c) dodacia lehota pre dodanie atypického výrobku môže byť: 1 - 4 týždne

 

Alternatívne vybavenie objednávky:

 

■ V prípade vzájomnej dohody s kupujúcim môže byť objednávka vybavená alternatívnym spôsobom.

 

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV - GDPR


 

Kupujúci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov po dobu nevyhnutne nutnú pre vybavenie a doručenie prijatej objednávky, formou emailu na adresu:objednavky@eurocoffee.sk, prostredníctvom objednávkového formulára alebo nižšie uvedeného elektronického formulára "RÝCHLA POMOC".

■ Kupujúci zruší svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov formou emailu na adresu:objednavky@eurocoffee.sk, prostredníctvom objednávkového formulára alebo nižšie uvedeného elektronického formulára "RÝCHLA POMOC".

■ Predávajúci sa zaväzuje neposkytovať prijaté osobné údaje od kupujúceho tretím stranám s vynimkou prepravnej spoločnosti, ktorej sú poskytnuté za účeľom doručenia zásielky.

■ Predávajúci sa zaväzuje riadiť prijatou internou smernicou Evč.0715-2205-2018-17, ktorá je vypracovaná v súľade s platným nariadením europskej únie - GDPR a je voľne dostupná zákazníkom k nahliadnutiu na adrese sídla spoločnosti: Trnavská cesta č.813, 926 01 Sereď, Slovensko.

 

 

REKLAMÁCIA ZAKÚPENÉHO TOVARU


Vážime si dôveru, ktorú ste k nám prejavili a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete zakúpený tovar reklamovať, je potrebné dodržať nižšie uvedené platné obchodné podmienky reklamácie:

 

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Pekárska 23, 917 01 Trnava
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 033 / 321 25 27

fax č.: 033 / 321 25 23
e-mail: tr@soi.sk

 

Záruka vrátenia financií:

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného. Vrátená suma bude poukázaná na bankový účet, ktorý kupujúci uvedie alebo formou poštovej poukážky na adresu bydliska.

V prípade splnenia všetkých podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného.

Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa účtuje poštovné a balné. Poplatok za dohodnutú výmenu reklamovaného tovaru je: 3,60 € s DPH.

 

Podmienky pre vrátenie tovaru:

■ Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.

■ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !

■ V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument:

 

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU, ktorý je potrebné vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom!

 

Tovar nám DORUČTE POŠTOU NA ADRESU SÍDLA SPOLOČNOSTI.

 

Adresa na ktorú je potrebné zaslať tovar určený pre reklamáciu:

 

EuroCoffee s.r.o.

Trnavská cesta č.813, Sereď

926 01 Slovensko

 

Reklamačné podmienky:

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do piatich pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia o reklamácií.

 

V prípade, že Vám bude doručený poškodený balík, neprevezmite ho a kontaktujte nás na

linke špedície: +421 940 221 745.

 

 

RÝCHLA POMOC - ODPOVEDÁME IHNEĎ !


helpdesk


Vyberte tému pomoci: *

back