Obchodné podmienky

Vážime si dôveru, ktorú ste k nám prejavili a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete u nás nakupovať informujeme vás o základných podmienkách vybavenia a doručenia objednávky. V záujme vašej spokojnosti doporučujeme prečítať celé obchodné podmienky.

Predajca a prevádzkovateľ e-shopu

EuroCoffee s.r.o.
(Slovenská pražiareň kávy 1996-2020)

Telefónny kontakt pre e-shop:
+421 907 468 065
Pondelok – Piatok: 09:00 – 14:00 hod.

Telefónny kontakt pre Veľkoobchod:
+421 907 516 116
Pondelok – Piatok: 09:00 – 14:00 hod.

Sídlo spoločnosti:
Trnavská cesta č.813
926 01 Sereď
Slovensko

IČO: 45 950 938
DIČ: 2023176705
IČ DPH: SK 2023176705

Bankové spojenie: SK4275000000004016104355

Technický správca eshopu: EuroCoffee s.r.o.
Právna zodpovednosť texty: EuroCoffee s.r.o.
Právna zodpovednosť foto materiál:
EuroCoffee s.r.o.
Bezpečnosť dát a ochrana osobných údajov:
Prijatá interná bezpečnostná smenica GDPR.

Zákaznícky servis:
Rýchla pomoc zákazníkom

Bonusy k objednávke

Bonus č.1.: DORUČENIE ZDARMA

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá zrealizuje nákup tovaru v akejkoľvek hodnote získava doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky ZDARMA.

Realizácia Vašej objednávky

Kupujúci a realizácia objednávky:

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke,s úmyslom kúpy tohto tovaru.

Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.

Tieto Obchodné podmienky sú platné od 01.01.2019 do vydania nových Obchodných podmienok.

Realizácia Vašej objednávky:

Kupujúci si vyberie tovar z ponuky internetového obchodu, vloží ho do košíka, vypíše kontaktné údaje a odošle elektronickú objednávku (tlačidlom „Objednať s povinnosťou platby”).

Po dokončení objednávky kupujúci obdrží potvrdzujúci e-mail s rozpisom objednaného tovaru, termínom odoslania a spôsobom platby. Predávajúci tovar odošle. Kupujúci zásielku preberie a skontroluje či je všetko v poriadku.

V prípade reklamácie kupujúci postupuje podľa nižšie uvedených Obchodných podmienok.

Objednávka sa stáva platnou až v okamihu nášho prijatia a potvrdenia o prijatí vašej objednávky. Potvrdenie o prijatí Vašej objednávky je realizované elektronickou odpoveďou z textom správy: „Vybavuje sa”

V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie:

a) Nenašli ste žiadaný výrobok alebo sa jednoducho nedá objednať? Napíšte nám prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami.

b) Nedostanete potvrdzujúci e-mail s rozpisom objednaného tovaru? Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta). Ak ste nedostali potvrdzujúci e-mail, neváhajte nás kontaktovať.

c) Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka, informujte nás prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM

Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

Predajné ceny tovaru:

Všetky ceny na www.coffeeveronia.sk sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Prevádzkovateľ obchodu je platcom DPH.

K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

Spôsoby realizácie platby za tovar:

Platiť za tovar môže kupujúci na DOBIERKU alebo PREVODOM NA ÚČET predávajúceho.

PLATBA BANKOVÝM PREVODOM – platba vopred na základe uvedených údajov:

Č.ú: SK 42 7500 0000 0040 1610 4355
Variabilný symbol: Číslo objednávky
Konštantný symbol: 0308
BIC: CEKOSKBX
Banka: ČSOB a.s.

PLATBA NA DOBIERKU – tento spôsob kupujúci zvolí vtedy, keď chce tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí.

DAŇOVÝ DOKLAD (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu v elektronickej podobe na uvedenú emailovú adresu alebo ako vytlačený dokument pribalený v zasielke.

Termín dodania vašej objednávky:

Akonáhle predávajúci obdrží objednávku, zašle kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí. Predávajúci zistí, či objednaný tovar má na sklade.

V prípade, že tovar má na sklade, dopraví ho kupujúcemu v lehote 1 až 5 pracovných dní.
V prípade, že tovar na sklade nemá, predávajúci bude kupujúceho o tejto skutočnosti informovať do 24 hodín.
V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba dohodnutá individuálne s kupujúcim.
V obidvoch prípadoch bude kupujúci informovaný o presnom čase dodania tovaru.

Tovar bude expedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

Spôsob a poplatok za doručenie tovaru:

Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru kuriérskou prepravnou službou DPD.

Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.

Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.

Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinenie prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

Poplatok za doručenie tovaru:

Pri objednávke v rámci Slovenskej republiky je doprava ZDARMA *
* Akcia platí do odvolania

Tovar expedujeme aj do Českej republiky:

Pri objednávke je cena za dopravu balíka (do 10 kg) 5 EUR s DPH. Akceptujeme len platbu vopred na faktúru. Daňový doklad pošleme na e-mail kupujúceho. Tovar bude odoslaný po pripísaní platby na náš účet.

Kupujúci je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM

O postupe vybavenia reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania oznámenia.

V prípade, že doručená zásielka je viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte na linke špedície: +421 907 468 065.

Atypické objednávky:

Atypické výrobky sa dajú objednať elektronicky len za týchto podmienok:

a) objednávku kupujúci odošle na email: objednavky@eurocoffee.sk
b) predávajúci vypočíta kupujúcemu cenovú ponuku
b) platba za tovar: PLATBA PREDOM na bankový účet, podľa predávajúcim uvedených platobných údajov
c) dodacia lehota pre dodanie atypického výrobku môže byť: 1 – 4 týždne

Alternatívne vybavenie objednávky:

V prípade vzájomnej dohody s kupujúcim môže byť objednávka vybavená alternatívnym spôsobom.